Donderdag 04 Januarie 2018

Hoe opsies handel 2k14 my speler


GM sal na jou toe kom en vra of jy enige versterkings wil hê. Dit beteken beslis nie dat jy enige speler wat jy wil hê nie, dit hang af van die hefboom wat jou span het. Werk net soos moeg om opsie te verloor sonder om speletjies te verloor. Voor die sperdatum. Ook is daar ooit 'n oomblik waar die GM jou vra watter speler jy op die span wil hê? Daar is twee keer waar die GM jou sal vra wie jy op die span wil hê. Gewoonlik na die begin van die beginspan en met 'n paar goeie speletjies, sal die opsie om 'n speler te verhandel, opkom. GM waar jy 5 spelers op ander spanne kan kies en die SVE sal kies wie vir een van die spelers wat jy gekies het, verhandel sal word. NBA 2K14 My speler opgestel deur enige span, maar jy kan verhandel word aan enige span! Dit lyk redelik willekeurig in die geval. Die hele proses duur ongeveer 5 wedstryde. Dit is die sleutel tot die hele proses. Sodra jy 'n voorgereg geword het, sal jou ster spanmaat jou vra om sy sidekick te wees. Na die sidekick-gesprek, die volgende GM-gesprek, vra vir jou spanmaat om verhandel te word.


Dit is die hele sleutel tot die proses. Moenie bekommerd wees oor dit nie, gee net 'n bietjie tyd. Hou asseblief van hierdie video, maak enige vrae en stel enige vrae. As jy verder gaan na die volgende wedstryd, sal die GM met jou ontmoet en vertel dat dit nie uitgewerk is nie en dat jy verhandel is. Jou GM sal jou moeg wees en sal jou soek om jou te bemark. Gedurende enige stadium van hierdie proses, MOET NIE VIR 'N HANDEL VRA. Sowat 25 wedstryde in u agent sal u oorweeg om binnekort vir 'n handel te kan vra. Die opsie kom eers in Desember voor, maar kies dit nie. Jy sal verhandel word na die span wat jy kies aan die begin van die voorontwerpproses as jy hierdie stappe korrek gevolg het.


Teen hierdie tyd moet jou spanchemie in die 90's wees. GM kyk na jou. Kies die ster spanmaats. Jy vra nie vir 'n handel nie, so daar is geen opsies vir pluk of 3 spanne kies nie. Wag tot jy 'n voorgereg geword het. Die rede hiervoor is dat die sleutel tot hierdie proses die span wat jy gekies het, die belangstellende span in jou sal wees. Dra die clown neus, staan ​​op vir jou spanmaats, word uitgewis, dra jou spanmaats bagasie, ens. Jy wil nie 40 wedstryde verspil wat probeer om 'n span te kry om te besef dat jy elders wil gaan nie, so daar is net een opsie.


Februarie, afhangende van wat jy jou atletiese afrigter vertel het en hoeveel speletjies jy gemis het. Moenie vir 'n handel vra nie, vertel net jou GM wat jy doen, goed. Jou gunsteling span sal die meeste belangstelling toon. Wanneer die GM kom om in te gaan, vertel die GM jy gaan nie saam met 'n spanmaat nie. Die hele punt hiervan is om die GM te manipuleer om jou te verhandel. Dit is wat jy wil hê. Dit moet 5 wedstryde wees nadat jy hom gevra het om jou ster spanmaats te verhandel. Maak seker jy wil na hierdie span toe gaan, want daar is geen manier om jou gedagtes te verander of om spanne te verander nie, aangesien jy na hierdie proses na hierdie span verhandel sal word. Hou 'n goeie verhouding met jou GM, jy wil nie vroegtydig verhandel word nie. As jy 'n spanmaat kies, kies die STAR-spanmaats.


Die tydsberekening hiervan is baie belangrik. Jy sal dalk jou beginpunt moet herwin. Sodra jy terug gaan na die hoof van my loopbaanmenu, moet jy jouself in die gerugmolen sien. Sodra jy 'n speletjie of twee speel, sal jou agent in die arena tonnel na jou toe kom en vir jou vertel wat gebeur en dat jy verhandel kan word en jou 'n lys van belangstellende spanne wys. Ook, moenie bekommerd wees oor jou gradering nie. U kies slegs 1 span voor konsep onderhoude. MOENIE JOU TEAMMAT ASSEBLIEF OM IN DECEMBER TE HANDEL NIE. Die GM sal sê hy sal sien wat hy kan doen en blah blah blah.


Jy sal nie vir 'n ster spanmaats verhandel word nie, of jy 'n speler met 'n hoë telling is. Hou dus al hierdie dinge in gedagte. Die GM sal jou verhandel vir 'n lae-gegradeerde speler van jou posisie. Jy moet alle onderhoudsvrae beantwoord wat probeer om 'n goeie spanmaats te wees. Kies in al die scenario's die opsies wat jou spanmaatschemie verhoog. Dit sal die metode opraak en jou normaal verhandel. Jou gunsteling span wys nie belangstelling in jou tot Januarie wanneer jy 'n voorgereg word nie. Twee dinge sal gebeur. Na afloop van die nuweling-uitstalling, kies jou gunsteling-span.


Wees versigtig wanneer jy vir 'n handel vra of wanneer die GM jou vra vir wie hy moet handel. Die goof nuus was die volgende 3 finaal was Chicago vs OKC. Of doen wat ek gedoen het vir 2k13 hack jou speler as jy 360 geword het, gaan ontsagwekkend heen waar jy wil. Wen al 3 met die bulle. Die sp stelsel is dom. Hy het Durant en Kevin Martin vir hulle verhandel. Later het ek gevra vir 'n handel wat ek vir Durant na die bulle verhandel het. Gaan na Miami as hulle 'n keuse is. Speel net twee jaar uit en wees 'n FA. Ek, Lillard, en die nuweling by PG. PG opgestel deur die Trail Blazers en in my eerste seisoen saam met hulle het hulle 'n ander PG saamgestel met die tweede algehele keuse. Veral sedert ons uiteindelik goed saam gespeel het en op 'n 10-wenstreep. Gestoor data nut en gebruik die kopie opsie.


Al die top 11 pluk, 2 seisoene in 'n ry. Dink jy moet enigeen hanteer. GM sit gesprekke is wat veroorsaak dat die fout wat jy begin om elke ander wedstryd te kry. Ja, ons wil graag 'n woord in die handel hê, maar ons beveel ook aan om nie iemand te bemark as ons huidige reël suksesvol is nie. Wie voel jy is die kern 5 spelers op jou rooster? Hou 'n kopie gestoor VOORDAT die gm gaan sit vir ambagte. Die PG was 73 ovr. AI in my loopbaan sal ook lekker wees. Al wat jy moes doen was vooraf, en kies niemand nie. Kies net jou usb-stasie as jou bestemming. Op dié manier maak jy en jou 5 spanmaats die 6 kern op jou span en behoort nooit vir die handel te wees nie.


Enigiemand anders het 'n gedwonge sessie gehad om 5 spelers te kies om te handel? Jy sal die opsie kry om weer vir spelers te handel en kan dit stoot as jy die Gm-opsies korrek gebruik. Byvoorbeeld, sê ek wil Anthony Davis op my span op die Trail Blazers hê, maar wil seker maak dat ek Aldridge bly. Die Trail Blazers verhandel my beste speler, Lamarcus Aldridge, vir die sentrum, Marc Gasol, wie se algehele telling 3 punte volgende seisoen afgeneem het. Maar GEEN handel het gebeur nie. Ons het ons tweede beste punteleerder verloor. PF's en Cs vir ons span. Wil u help met die NLSC Hosting Fund? Oorweeg asseblief om 'n wenk te verlaat! Ok, ons weet almal van die GM-gesprekopsies hierdie jaar.


Dit neem tyd meneer. U kry uiteindelik die voorgeregrol. Later het ek na 'n ander span verhandel, maar ek het nog elke 5 wedstryde met die GM gehad. Hy het my 5 ouens gevra om te ruil. GM om uiteindelik te vra om met jou te praat, want ek het die hele seisoen vir die hele jaar oorheers. Vir my was dit ongeveer 40 wedstryde in my rookie seisoen. U kan handmatig kies om met die GM te ontmoet. Ook, verskillende GM sitdown onderwerpe is ontsluit as jy beter word en jou loopbaan vorentoe. GM oor elke 5 wedstryde.


Hoe kan ek met die GM, of hoekom kan ek nie? Die GM sal ook vra om jou te ontmoet op 'n sekere punt. Maar nou het ek nie meer vergaderings met die GM in meer as 20 wedstryde nie, en ek wil regtig handel. Het enigiemand meer sukses gehad met handel? Pick n roll amper so goed as wat ek wou. So kan dit suig, maar as jy uiteindelik daardie regte plek land, is dit fantasties. So het ek besluit om te vra vir 'n ander handel en tot my verbasing was die Miami Heat bo-aan die lys. Maar 13 laat jou sommer dadelik begin, niemand het my kwaad gemaak om vir die skoot te gaan nie, eerder as om na LeBron te gaan, en ons het voortdurend gewen. So toe die tyd gekom het, het ek twee spanne gekies wat belangstel in my en die Miami-hitte wat naby die bodem van die lys was en rooi was.


Hulle is in die rooi. DR kies die span in die rooi as waarskynlik die volgende keer sal hulle 'n groter belangstelling in jou hê. Ag man, o wel. Clippers rat terwyl jy vir Utah speel! PG myself, ek het al oor die poging gespring om op 'n span te kom sonder 'n elite-puntwag. Bobcats en het dadelik geweet ek wou so gou moontlik verhandel word. Cavs na Lakers, van Lakers tot OKC en van OKC na New Orleans. So kan dit ook gekoppel word aan my onlangse optrede op die hof of net die feit dat ek hulle gekies het, alhoewel hulle in die rooi was, die laaste keer dat ek 'n handel gevra het. Dit kan 'n paar ambagte neem. Miami in 2k13, wat lekker was.


Het jy uiteindelik by Miami verhandel? VC op span rat. Maar nou dat ek kan handel. Paul George en is nou in die 3de in die Konf. Hou net vra vir ambagte. Sal gelos word vir gratis agentskap en die span benodig 'n PG van die toekoms. Ster spel, en nou is liefde 90 gewaardeer. Die enigste ding wat ooit gebeur, is dat hulle in min minute 'n aftrekking kry.


Ons het 'n lekker 3pt skiet SF genaamd Warren Strawberry opgetel. Nadat ek van die krygers na die nette verhandel het, was die span in die steek gelaat. HET hom gekry om Alec Burks na Boston te verhandel vir Kelly Olynk, wat nou in my tweede seisoen met Kanter vir die aanvangsposisie sukkel. Dit kan terugbrand en uiteindelik in jou verhandel word al. Nadat ek ongeveer 2 miljoen Twitter volgers bereik het, het die GM my gesit en my gevra of daar iemand was wat hy wou hê ek moes handel dryf. Kies die STAR-spanmaats. Die GM sal sê hy sal sien wat hy kan doen. As u hierdie keer doen, kan u die lys van belangstellende spanne gereeld in die 2K-kieslys onder My Loopbaan nagaan en u sal begin sien hoe u gunstelingspan op die rentekaart beweeg. Jou gunsteling span sal belangstelling begin wys.


XxWasted MessxX nie 'n opgedateerde een nie. Na afloop van die rookie-vertoonkas kies jou gunsteling-span. Die hele punt hiervan is om die GM te manipuleer om jou na jou gunsteling span te verhandel. Vra dat die STAR-spanmaats verhandel word. Teen hierdie tyd sal twee dinge gebeur. Die rede hiervoor is dat die sleutel tot hierdie proses die span wat jy gekies het, die belangstellende span in jou sal wees. En jou trui nommer kan verander, afhangende van die feit dat 'n speler dieselfde nommer as jou het of die nommer is afgetree. Jy sal dalk jou beginpunt moet herwin of jy kan die voorgereg wees.


Jy moet alle onderhoudsvrae beantwoord wat probeer om 'n goeie spanmaats te wees. Kies in al die scenes scenario's die opsies wat jou spanmaatschemie verhoog. Engel van die Dood, en moontlik meer om terug te keer na die geledere gebaseer op forums post telling. WEER NIE WEER VIR 'N HANDEL EN MOET NIE JOU TEAMMAT ASSEBLIEF OM IN Desember TE HANDEL NIE. Dit lyk asof dit byna willekeurig is. FA, ek het in elk geval geen invloed gehad op wie jy met ander speel nie. Einde van enige rassistiese bespreking. Niggies is 'n BEAST! Die enigste twee speler wat die moeite werd is, is niggies en Gay en die rekenaar maak hulle doelbewus aan. Lost so baie speletjies en het verskriklike statistieke. Jy kan 'n wonderlike pas by hulle kry onder die verf en hulle baksteen springers of lekkasies.


Vinnige vraag: wie is beter in basketbal, 'n swart man of 'n pinoy man. Bosh toe ons af was om 5uur om 1mn links. As jy sakke vleis op Sacramento bel, dan moet jy probeer om met Orlando haha, Channing Frye terrbile, te speel. Ek is nie seker of Team Chemistry iets doen nie. Dis hoekom ons 'n manier nodig het om roosters in mycareer te verander, desperaat haat ek sekere spelers die dinge wat hulle doen, is net moronies. Rudy Gay skiet wanneer hy oop is. SF en het na Miami gegaan. Het so siek geword van die Kings dat ek die volgende seisoen met Dallas onmiddellik geteken het. Nie een van die konings kan 'n toneelstuk voltooi nie.


Soos hy nooit verlaat het nie! Eerste wedstryd: 22 help! Hy neem stomme skote elke keer as hy die bal kry en natuurlik hulle almal mis. Doen dit en laat my weet wat gebeur. As ek graag 'n sekere superster in my span wil hê in my loopbaan, kan ek 'n GM vra om 'n handel aan die span voor te stel? Probeer om dit te laat gebeur. Met Zcodes System kry jy ekstra geld omdat jy al die sportwedstrydmetodes kan hê wat in net een Zcodes-stelsel uitvoer. U kan ook 5 spelers, enige speler, aan die einde van die seisoen kies vir u franchise om na te gaan.


Maar jy kan mense verhandel. So Noel sal op die 76ers wees, en CP3 en Howard sal verskyn met watter span hulle ook al teken. Onder die lyn, as jy vertroue wen en die ster van jou span word, kry jy die opsie in GM Sit Down om te kla oor 'n sekere speler op die span. Noel is nog steeds op die Pelicans? Tydens die onderhoud vra u GM u dat dit 'n situasie is wat opgelos moet word deur die rooster op te roep. Zcodes System bied u 'n betting tegniek stelsel aan. NBA 2k14 kom soos in Oktober uit? Die vreemdste handel van ALLE TYD!


Die tyd het aangebreek! Handel is gemaak Ep. Hoe om te kry aan enige span! HANDEL GEDOEN, EPIESE NUWE TEAM! Maak seker dat jy 'n soortgelyke op die video verlaat en inteken as jy nuut is! Is dit 'n valse video? Het enige MyCareer-video's gemis? Teken in op My 2de Kanaal! Kobe praat om te praat met die Lakers! NBA My Loopbaan Playlist: goo. KRAZIESTE HANDEL IN 2K GESKIEDENIS!


Laat asseblief 'n soortgelyke ou! NBA 2K14 MASSIVE HANDEL, Is Lebron nou na die Cavs? Tyd om hierdie gewrig te blaas. Tyd om uit Milwaukee te kom! Vierdaagse Oortydspel vs. Hou van die video as jy dit geniet! Soos vir nuwe video's! Welkom by my splinternuwe My Player-reeks. Welkom by my splinternuwe My Player-reeks met my puntepuntwag. Handel het afgegaan! Stel 5 spelers voor wat ek by Memphis wil aansluit!


Carter Williams maak hierdie span regtig interessant om te kyk. Fantasie ontwerp met die 4de pick en Orlando Magic. Rocky Balboa Miedo singles las vegas nv iemand kry kwaad dans mamma sonic finale onthulling 6 Spider Man Vs Toy Story Spud Webb Crossover Die Camelot Conspiracy Die Charleston Medley, Pt. NBA 2K14 My Loopbaan FACE CAM: 'n DAMN HANDEL ONTSTAAN! My tyd op hierdie span kom tot 'n einde, ek moet uit Detroit ASAP kom! Tyd om na 'n nuwe span te beweeg! Kyk na ons spel vs die Mavs hier! Dan maak 'n paar handel en wys die moontlike span wat jy kan kry. NBA 2K14 Celtics Association Ep. NBA 2k14 My loopbaanmodus het net gebeur. Gevra vir 'n handel seuns!


In hierdie reeks sal ons met my jong en opkomende puntwag wees. NBA 2K14 Vereniging Ep. Vir baie ander kommentators is op Portland, so ek wou lol My Channel: www. NBA 2K14 MyCareer Ep. NBA 2K14 Volgende Gen my span. NBA is laggend ten spyte van my minder as sterre prestasie by die nuwespel. NEER genoeg vir jou prestasies. Wanneer die volgende 2K vrygestel word, is die feit dat ek van nuuts af moet begin en dit alles weer doen, fokken swak. Toon 'n paar perverse respek vir jou handwerk! As jy op HOF of Superstar speel, sal die spel letterlik bedrieg om dit naby te hou. KD voortdurend moet 'n wedywering begin vorm, wat lei tot meer kontak en vullis tussen die spelers.


HOF in 1 seisoen. VC om jou karakter 'n 99 algehele aint te maak, gaan regtig baie doen. En 2k moet skaam wees vir hulself as hulle hierdie skote laat sak. Dit is meer van 'n 2k-probleem as net 'n loopbaanprobleem. Die meeste van julle suig esel by 2k13. Ook die sleutel is die keuse van 'n goeie speler tipe. Die verdediging weet net die regte tyd om my pas te verwerp? PG tot 99 misdryf, 99 verdediging, en 'n 65 rebound.


Hier is vyf redes waarom die funksie suig en vyf maniere om dit beter te maak. Die simulasiestatistieke is verskriklik as gevolg van simming. Gee my die opsie om uitrustings en huisuitrustings toe te ken. Ook, 2K is vol kak om alles agter hierdie stomme esel VC-stelsel te sluit. Wat dit nog meer frustrerend maak, is dat hulle die probleem in 2k11 opgelos het. Ongelukkig het die 2K-reeks daardie onverbeterlike vlak van grootheid bereik wat gereserveer is vir Lord Of The Rings, President Obama en Nas. Dit is so vreeslik waar! In albei van die twee het dit sowat twee seisoene geneem om jou man die beste speler ooit te maak.


VERWYS HOM OM MICHAEL JORDAN BY DIE BEGINMENS TE WEES. MyCareer soveel, maar sodra jy dit eintlik tyd gee, en laat dit uitry, kry kak neute. Dit maak nie sin en is een van die domste dinge wat ek ooit ervaar het nie. Stryd nag het presies dieselfde stelsel en ek het gedink dis siek. Dis moeilik vir my! EN ons het die playoffs met my speler gemaak. Van daardie punt af sal jy baie terugslae kry en nie moeilike emmers om jou in spelgraad te verhoog nie. Om nie die oefenoefeninge te noem nie en wat nie. Gemiddelde telling by die nuwe showcase is 4k plus! HOF in slegs een seisoen. Kry al die pad nadat jy net 500sp verdien het en koop Reggie Millers skietpakket koop, selfs nadat dit nog steeds gesukkel het!


Hierdie modus is die ergste. Die sleutel om jou speler beter te maak, bou punte en spandeer hulle op vaardighede. Soos multifunksionele MVP's of meervoudige ringe. Jy kan nie moeilik wees om 'n slaagsyfer of dribbel te behaal nie. Jy moet geduldig wees en net jou beste speel. My enigste greep is met die aanlyn-modus, my spel vries altyd wanneer ek aanlyn-wedstryde wil doen. As jy dit 'n rukkie gee, sien jy jouself vordering deur die volgende seisoen of selfs vroeër 'n bankwarmer aan 'n ster te wees. Shit praat is groot in die NBA en ek is bereid om 'n tegnologie daarvoor te kry. Soos jy gesê het, is alles wat jy moet doen fokus op daardie spanmaat, en verdien muntstukke deur ander modi soos Blacktop, ens.


Slegs op my loopbaan is daardie kakie fucked up. My loopbaan af is 'n gruwel in 2K14. Op 'n paar werklike kak suig jy net by 2k. Myplayer is reeds op die sesde eendagseisoen in die middel as Januarie ek gemiddeld 35. VC en MyTeam is nog 'n storie tho. MyCareer en dan nadat sy nuweling sy onderhoude en al die ander kakies gewys het, kom die konsep op, maar dan weet jy hoe klein kinders hy is, word hy opgetrek in soos fokken 27ste pluk sodat ons moet wag en luister na daardie vervelige ou esel man noem name uit in daardie stadige fokken stem. VC van assosiasie speletjies as jy dit nie vinnig genoeg in my loopbaan kan bou nie. Gee jou karakterpersoonlikheid. Ook jou afrigter sal jou nooit uit die spel uitstuur as jy ons in moeilike moeilikheid is nie! Tog, wanneer ek tussen sleutelspeletjies speel, sit hy net getalle op soos wat hy net 80 tot 83 is. Hulle sleutel is om al die verskillende spelmodi te gebruik en jy sal baie VC verdien om te gebruik om jou speler se aanslag te verhoog. As ek uitskiet 20, help 'n wedstryd as 'n PG vir drie reguit speletjies, moet my gradering dit weerspieël. Spanmaat AI is verskriklik, en Computer AI en animasies word slegs opgestel om die spel naby te hou. Die GM AI is die ergste wat ek nog ooit gesien het.


Die AI-afrigter doen dit aan nie-gebruikers spelers. In 2k11 kan jy aan die einde van elke wedstryd sim doen, sodat jy in elke wedstryd kan ingaan, net 'n kwart of 'n half speel om 'n goeie voorsprong te kry of jou statistiek te slaan, en dan sim tot die einde toe. Dit alleen sou nuwe lewe in MyCareer inasem. Jy moet in staat wees om sim te speel soos jy sim in assosiasie. Sosiale Media was 'n koel idee, maar dit sukkel uiteindelik. Miskien nie met die eerste karakter wat ek gemaak het nie, maar nadat ek al 'n rukkie gespeel het en die spel gehang het, kon ek 17 punte met beperkte minute op my 2de karakter in my eerste wedstryd in die NBA behaal. Ook die ander spanne GM's is eenvoudig idioties, in my loopbaan en vereniging. Die helfte van die dinge wat jy moet doen, moet verskillende tye gedoen word.


NBA 2K vir byna 3 jaar, omdat ek regtig geniet om My Player te speel, maar ek kry nooit die modus af nie. Anthony Davis vuil in die eerste helfte! Die vinnigste manier om punte te kry, is telling en spanmaat. Het dit alles gebeur in die geskiedenis van sosiale media? My speler word beslis 'n taak. Wat 2K moet doen, is 'n manier om jou My Speler in die volgende iterasie te kan dra. Hoekom kan ek net aan sleutel speletjies simpel, wat as ek meer wil speel as net die sleutel speletjies, maar minder as 82? Weereens, iets wat ek voel is 'n moeilike moeilike oplossing. Daar is egter baie kinks in hierdie damn mode. Dit is die tipe 'n kak wat jou 'n kliënt sal verloor. En is 'n baba.


Om 'n aanlyn spel te speel, gee jou 250 VC geld, wat soms meer is as wat jy 'n enkele speletjie in MyCareer speel. NY en LAC aan die einde van die nabye speletjies. Daardie funksie moet in elke spel op MyCareer, sleutel spel wees of nie. VC jy rek op. Maar ja, hulle kan dit beter maak, begin met die konsep. Stap jou spel op kampioen. Hel, om 'n vinnige wedstryd te speel, gee jou VC. As jy 'n Rasheed Wallace-persoonlikheid wil hê, moet jy dit tydens die spel deur wylin kan doen. Maak nie saak hoe sosiale media-ondersteuners ek het nie, maak nie saak wat my statistieke is nie, maak nie saak hoeveel stemme ek kry nie. As ek sien CP3 Gaan na die kafees met KYRIE OF LEBRON GAAN NA DIE SONDE EEN MEER TYD GEDOEN OM TERUG TE HAND BITCH SLAP ELKE 2K ONTWIKKELAAR. As hulle dit doen en die bullshit regmaak, maak dit jouself 'n vaste MyCareer. My loopbaanmodus is konsekwent een van die ergste kenmerke in alle sportspeletjies.


Van vriende aanlyn, ek het gehoor die maklikste manier om NIE te suig by die rookie-vertoonkas was 'n atletiese wag, óf PG of SG nie. My speler sal 'n pas afbeweeg en dan sal ek op die joystick stamp om na die bal te hardloop, en hy sal loop in plaas van hardloop sodat die komp die bal kan herstel. Die skoenredakteur is siek soos fok, maar wat is die punt as ek skoene moet toerus? Eerste seisoen het ons die chip gewen en ek het die finale MVP gekry. Afrigters maak die dumste subs. Hierdie man suig net. VC, maar wat my loopbaan koel maak, is dat jy jou valse ou kan vergelyk met regte ouens. Ek wil sien hoe my kontrak teen al die ander supersterre in die liga stamp. Dit voeg ongetwyfeld by tot die lang lewe, maar dit voel net goed soos fokken.


Dit moet vanselfsprekend wees dat dit 'n baie swaar belegging is. Ernstig, my speler sal beter af wees as 'n waterboei. In hierdie een het ek gevoel soos my man so goed was soos wat jy na 60 of so speletjies wil hê. My loopbaan is nog steeds 'n gruwel. Dis soos om werklik te werk! VCs is nie regtig 'n goue ster nie. Deur dit te doen, sal u perskonferensie nie net meer keuses gee nie, maar ook die baie nuttelose emosiestat 'n bietjie lewe gee. Die gedagte dat Imma dit alles weer in 2k14 moet doen, het my met WOO laat sweet. OKC in die eindronde om dit alles te wen, om 'n verskriklike finale kater te hê, om nou terug te wees in die gesprekke van die elite-NBA-spanne. Jy moet op 2k13, my speler of albei.


Die ding is dit is 'n spel! Hy is 'n algehele 99 en is sonder twyfel die beste speler in die spel. Dit was perfek, hoekom het hulle verander wat geen god veroordeel maak nie. Spelers sal deur die bors van ander spelers hardloop. Dit is so frustrerend. Jazz en dit het balle gesuig, so ek het 'n handel gevra vir die Hitte, Spurs of Donder en het in San Antonio geëindig. Donder met treurige minute. MyCareer in 'n lang tyd.


So soms werk dit uit.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.