Woensdag 03 Januarie 2018

Hoe om in opsies te handel 7 dae stoom kan nie


Dankie, Valve, ek het jou gids gevolg om my probleem op te los en het nie net my probleem opgelos nie, maar ook 'n nuwe een geskep. Al wat ek gedoen het, was op my skootrekenaar aan en dit het alles reggemaak. Alles sonder uit te meld, rekenaar herlaai of iets anders. Dieselfde probleem hier, handel in die oggend, kan nie in die middag handel dryf nie. Skielik is my gewone rekenaar 'n nuwe toestel. Wat kan ek egter doen? Dit moet nie gebeur nie! O, en ook, ek het die afgelope 2 weke probleme met my rekening. Die baie irriterende ding hieroor is dat ek alles behalwe userdata, stoomapparaat en stoom verwyder het. Stoomkliënt en die blaaier.


Dit sal ook lekker wees om jou rekening heeltemal te sluit. Dit is net om jou ROBUX te beskerm. Laat toe om sonder enige probleme op die selfoon en rekenaar ingeteken te word. AbstractAlex verwys dalk na aanmelding pogings. Jy moet inskakel. So basies niks verander nie. In elk geval, moet jy inteken. Stoom gebruik die mobiele program vir verifikasie, maar die gebruik van 'n e-pos moet goed wees.


As die e-pos nie binne 24 uur geverifieer word nie, is die rekening gesluit totdat die e-pos geverifieer is. Binne 7 dae sal enige rekeningstaling opgelos word, en hierdie wag sal selfs die aantal pogings verminder. Dink net presies dieselfde ding. As gevolg hiervan, gaan dit: dieselfde toestel is geverifieer, laat in sonder om vlag te gooi. Dit kan gedeaktiveer word en beperk beperkte items van beweeg. So, wat as hulle in jou rekening kom, handel, verander dan wagwoord? Enige gebruiker moet dit kan registreer met 'n e-posverifikasie of deur hul e-pos te verander met 'n 7-dae handelsvries. Wat as in plaas daarvan, moes jy 'n nuwe ip-adres vir verhandeling verifieer? IP is anders, die koekie is steeds geldig. Dit kan moeiliker wees om Robux-transaksies op te spoor, maar ek dink 'n soortgelyke metode kan werk. Wanneer die waarde so hoog is, benodig ons meer beskerming.


In teorie sal dit die beste werk sodra 2FA uitkom, en gebruik word in samewerking met. Kan nog speletjies speel en so goed. Om die rekening te hou wanneer die e-pos verander word, moet voldoende wees. Uptyd van prysupdatering en verkoop beskikbaarheid kan van 1 tot 4 uur neem. Al ons bedrywighede is deursigtig. Soms, as gevolg van probleme van betalingstelsels, kan fondse met 'n vertraging kom. Die berekening van data word van ander soortgelyke platforms, insluitend Steam, geneem. Kliek hier vir meer inligting oor Steam Mobile. U het 7 dae om die velle te versamel. Daarna moet jy Steam Authenticator op Steam Guard menu aktiveer.


Hoeveel kos my vel op u webwerf? Die diensprysvorming vir velle word outomaties gegenereer. Daar kan af en toe vertragings wees in die oordrag van geld tot 5 dae as gevolg van die innerlike prosesse van u kredietkaartuitreiker. Ons sal die betaling opdateer en u sal u geld ontvang. As ons nie enige van u skins op 'n sekere oomblik kan koop nie, beveel ons aan om later ons webwerf te besoek, die filterinstellings kan verander en u skins word te koop aangebied. Die aanbod sal ook 'n sekuriteitskode bevat. Meer as honderd video's. Kom terug van tyd tot tyd om te sien of die filterkonfigurasie verander is. Jammer, maar ons kan nie oordragte versnel nie. Ons sal baie dankbaar wees vir u hulp!


Stoom het 'n paar tegniese probleme, dus die uitruilings in die stelsel kan tydelik onbeskikbaar wees. VAC slot, wagwoord verandering, ens. Hoe voltooi ek die transaksie? Dan volledige Authenticator aktivering deur SMS verifikasie. Daar is 'n paar baie belangrike beperkings van Stoom - en Valve-maatskappy. U moet noukeurig lees en volg om u veiligheid en veiligheid van u geld te verseker. Wat is die diensprysvorming vir velle? Die rekening moet gekoppel word aan jou foon via Steam Mobile Application met aktiewe Mobile Authenticator. Nou moet jy die handel in die Steam Mobile-aansoek bevestig.


Ons ondersteuning is gereed om u vrae te beantwoord. Sodra u die uitruil bevestig het en die betalingstelsel op ons webwerf kies, sal u binne 'n paar sekondes 'n uitruilaanbod van ons robot ontvang. Uiteindelik kan u hulle almal op velle verkoop. As jy QIWI of PayPal gekies het. In geval van versuim om aan enige van die voorafgaande gebruikersvereistes te voldoen, SKINS. Miskien sal sommige van die items beskikbaar wees vir verkoop. Ons sal bly wees om enige van u vrae te beantwoord. Hoe om die wisselkoersaanbod van Skins te bevestig. U sal die volgende boodskap ontvang. Soos ons weet, moet die rekening gekoppel word aan jou foon via Steam Mobile Application met aktiewe Mobile Authenticator.


As u Master Card gekies het. Ons bied u uitstekende voorwaardes en bonusse aan. Laat ons u daaraan herinner dat ons dienste geen fooie vir verhandeling hef nie. Besoek ons ​​bladsye en sien vir jouself! As jy webmoney gekies het. Dit word spesifiek vir u gerief gemaak. Hoe om Stoom Mobiele Toepassing op te stel en te gebruik? WAAROM moet ek jou vertrou?


Vel sorteer word gemaak deur 'n dinamiese algoritme, wat beteken dat sommige velle kan of nie in staat wees om te verkoop, afhangende van 'n tyd van 'n dag, mark situasie en ander redes. Waarom verskyn sommige velle in my voorraad op Skins nie. Ons werk 24 uur per dag, 7 dae per week. U moet eers die aansoek installeer. Jy kan groot hoeveelhede velle verkoop? Die filter vertoon nie skins wat ons diens nie sal koop nie. Facebook Hoe om die ruil aanbod van Skins te bevestig. Hoekom moet ek jou vertrou? Ons werk met die gewildste betaalstelsels: PayPal, Webmoney, QIWI, VISA, Master Card, en selfs Bitcoin. WAT IS DIE DIENSPRYSVORMING VIR SKINNE?


STEAM stelsel binne ten minste 5 dae voor die transaksie. Skakel dan onmiddellik ons ​​ondersteuningspan en laat ons weet. Dan moet jy aanmeld en die toestel bevestig. U ontvang altyd 'n bedrag wat deur ons webwerf gespesifiseer word voordat u 'n transaksie bevestig. U kan die voer op ons webwerf sien. Jy sal in 15 minute werklike geld ontvang. Soms aanvaar QIWI en PayPal eenvoudig nie ons betaling nie. Daar kan tydelike probleme met ons bot wees.


Stoom sien net my e-pos adres as paypal adres, wat hy alreeds weet as my stoomregistratie e-pos adres in elk geval. Die maatskappy het histories items wat vir diefstal met duplikate verlore geraak word, herstel, maar dit kan die waarde van skaars items in die mark aansienlik beïnvloed, wat dit minder as ideale opsie maak. Doen hulle rekeninge met meer speletjies? Stoom en die eenvoud daarvan. Klets van iemand op jou vriendelys? Maar handel en geld betaal vir waardelose kaarte wat jou stoomvlak verhoog, wat geen werklike tasbare voordele het behalwe kosmetiese kak, is 'n groot tydverspilling wanneer ek net die speletjies wat ek op stoom gekoop het, kan speel. Maar ek het nooit in die kaartsaak gekom nie en beskou hulle as niks waardeloos nie. Klep wat die probleem aanspreek, het 'n mate van insig gegee in hoe deeglike rekeningdiefstal is en nuwe stappe wat die maatskappy neem om gebruikers te beskerm.


En hoe word hierdie rekeninge presies gekap? Nog 'n rede om by my lys van redes te voeg waarom die Stoom Trading Card bullshit stom is. Dit beteken dat jy 'n kans het dat 7 op 1000 ewekansig op Steam gekompromitteer word. Paypal, wat vereis dat ek my by PayPal aansluit wanneer ek 'n aankoop moet maak. Valve bepaal dat die maatskappy aanvanklik die mees gekompromitteerde gebruikers aangeneem het as hul rekeninge gesteel is weens nuwe en onbekende diens of andersins tegnies ongesofistikeerd. CSGO of TF2, alhoewel. Voel meer probleme as wat hulle die moeite werd is as jy sms'e en e-poskennisgewings kry. Dit is 'n eenvoudige foonverifikasie wat 'n 6-syfer kode stuur, maar dit is iets. Nie dat ek ooit iets handel nie.


MAANDE gelede, maar Valve het presies niks daarmee gedoen nie, blyk dit. Standaard soort sekuriteitsprosedure vir hierdie soort aanmeldings, 'n lid van my familie het 'n digitale verifikasie gehad wat op dieselfde manier dieselfde gewerk het om op afstand van sy werkrekening in te teken. DLC in plaas van om te fokus op die pret van die spel. As dit so is, hoekom vertrou hulle met jou kredietkaartinligting? Handelsvertraging geïmplementeer as probleem van rekeningkaping groei. Dié siening het verander in die lig van die nuwe ekonomiese realiteit waar enige rekening iets werd kan wees, en Valve beweer dat hackers onoordeelkundig geword het oor wie hulle teiken. EA het 'n verrassende, baie goeie kliëntediens wat deeglik genoeg was om my my rekening terug te kry. Ook vereis die kode om by die selfoonprogram self aan te meld as jy dit ooit nodig het. Kanadese rekening is op een of ander manier verbind met Chinese of Brasiliaanse PC's; so skroef dit. Authenticator, 'n maer sagteware wat slegs funksioneer om u aan te bied met kodes vir inskrywing.


Want selfs die drie dae-escrow is nie genoeg vir my nie. Almal goed en goed. Dit sal op enige toestel werk. Ja, ek het net gekyk om te sien of hulle een gehad het. Aangesien nuwe eienskappe aan Steam bekend gestel is, veral Steam Trading wat oordrag van digitale goedere tussen gebruikers in 'n ruilstelsel toelaat, is gebruikersrekeninge net meer aantreklik vir hackers en phishers. Die Google-program ondersteun met verskeie tokens. Minuut Ek kry 'n skakel Ek blok hulle dadelik. OT: Ek gebruik die e-pos opsie vir stoom wagkodes. Gebruikers kan hierdie vertraging heeltemal uitskakel deur die Steam Guard Mobile Authenticator te aktiveer en handelbevestigings aan te skakel, wat die beperking na 7 dae sal ophef.


Met die toevoeging van Steam Trading Cards, is nou feitlik elke aktiewe stoom rekening nou die moeite werd vir 'n dief en is 'n potensiële teiken. Stoom ongeveer een keer per week. Laat my wens jy kan oor jou speletjieslys lieg, of versteek dit spesifiek terwyl die res sigbaar bly. Hou jou goed veilig, mense. Drie dae is vier dae te kort sodat ek selfs kan sorg. Ons het 'n geskiedenis van abnormale verkeer vanaf u netwerk opgespoor, sodat ons vra dat u asseblief die volgende vorm voltooi om te bevestig dat u nie 'n robot is nie en eintlik 'n regte persoon is. Is jy 'n mens? Dit het waarskynlik niks met jou te doen nie.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.